Amanda en Hongria

Ja he arribat! He tornat d'Hongria aquest 20 de març, encara estic aterraaant. Torn tota plena de records i moments inoblidables que portaré sempre dins el cor. Ara comença una nova etapa i ja veuré què em trobaré, però el que sí puc dir és que aquesta ha estat l'experiència de la meva vida. He après nous valors, noves cultures, noves maneres de pensar, he vist paisatges impressionants... i per altra banda, també he cultivat nous idiomes i noves sortides laborals. I tot això en tan sols un any!


Estic molt contenta d'haver tingut aquesta experiència i, per tothom que està llegint això ara, vos he de dir: si ho podeu fer, endavant. No tingueu por de marxar o de pensar què passarà, perquè estic segura que no vos en penedireu. No ho penseu gaire, és com botar d'un trempolí molt alt: hi ha molt de vertigen, fa molta por... i, si ho penses molt, no ho fas. Però si fas una empenta i botes, després te n'adones de l'adrenalina, l'emoció i com val la pena tenir aquesta experiència.


Jo, just acabada de tornar, vos dic: "ENDAVANT!".

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

CECILIA: More about my experience in Lithuania

Love the EVS experience, Delia

My last days in Mallorca, Anna